Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T16:38:02+01:00
1. Zwierzęta nie są hodowane w naturalnych warunkach
2. Nie mają zdolności samodzielnego polwania (nie uczą się go)
3. Często wykorzystuje się je do rozbawania gości

Hmmmm mogę pomyśleć więcej ale to są 3 podstawowe ;P
2010-01-02T16:38:08+01:00
Ze np zwierzeta czują się tam jakna uwięzi i ze nie moglą korzystać z wolego życia tym samym polować, dobrze wychowywać młode itp xD