Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T16:37:57+01:00
Będzie silny i mężny zdobędzie odwage moga go przyjąc do wojska rycerskiego
4 1 4
2010-01-02T16:42:13+01:00
Będzie przygotowany do działalności wojskowej i publicznej, będzie dobrze znał języki obce, będzie umiał bardzo dobrze władać szpadą, jeździć konno i tańczyć.
5 1 5
2010-01-02T17:13:36+01:00
Rycerz po ukończeniu szkoly rycerskiej zostanie przyjęty do wojska rycerskiego. Rycerz taki nabierze siły i odwagi, będzie mężny. Rycerz w szkole rycerskiej przygotowuje się do działalności wojskowej i publicznej, więc zdobędzie takową wiedzę i umiejętności.Będzie dobrze władał językiem obcym, nauczy się prawidłowo władać szpadą i co bardzo ważne - jeździć konno.
2 2 2