1.
a) czy ostrosłup może mieć 9 krawędzi?
b) czy ostrosłup może mieć 100 krawędzi?
c) czy ostrosłup może mieć 9 ścian?
d) czy ostrosłup może mieć 100 ścian?
2.
Uzupełnij.
a) 1000% liczby 0,01 to
b) 0,1% liczby 1000 to
c) 10% liczby 0,01 to
d) 0,01% liczby 10 to
3.
Zamień na ułamki zwykłe nieskracalne lub liczby mieszane:
a)
20% =
60% =
5% =
15% =
110% =
125% =
b)
Zapisz procenty w postaci ułamków dziesiętnych:
30%=
3% =
0,3% =
120% =
12% =
1,2% =
101% =
0,1% =
0,01% =
c)
Zamień na procenty:
0,23=
0,7=
1,2=
trzy dwudzieste=
jeden dwudziestych piątych=
JEDEN i jedna piąta=
0,127=
2,15=
JEDEN i siedem dwudziestych=
4.
Znajdź odwrotność liczby przeciwnej do odwrotności liczby -3.

3

Odpowiedzi

2010-01-02T17:02:17+01:00
1.
a)Nie
b)Tak
c) Nie
d)Tak
2.
a)0,1
b)1
c)0,001
d)0,001
3.
a)
1/5
3/5
1/20
3/20
1i1/10
1i1/4
/- oznacza kreskę ułamkową
b)
0,3
0,03
0,003
1,2
0,12
0,012
1,01
0,001
0,0001
c)23%
70%
120%
15%
4%
120%
127%
215%
135%
4.
3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T17:06:39+01:00
A) Czy ostrosłup może mieć 9 krawędzi? nie
B)Czy ostrosłup może mieć 100 krawędzi? tak
C)Czy ostrosłup może mieć 9 ścian ? tak
D)Czy ostrosłup może mieć 100 ścian? tak

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T17:43:48+01:00
1.
a)nie może
b) może, podstawą będzie pięćdziesięciokąt.
c)Może, jeśli w podstawie będzie ośmiokąt.
d)Tak, jeżeli w podstawie będzie wielokąt o 99 wierzchołkach
2. a) 0,1
b) 1
c)0,001
d)0,001
3.
a)
20%=⅕
60%=3/5
5%=1/20
15%=3/20
110%=1 i 1/10
125% = 1 i ¼
B)
30%=0,3
3%=0,03
0,3% = 0,003
120%=1,2
12%=0,12
1,2%=0,012
101%=1,01
0,1%=0,001
0,01%=0,0001
c)23%
70%
120%
15%
4%
120%
12,7%
215%
135%
4.Szukaną liczbą jest liczba 3