Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T16:59:43+01:00
NAJWIEKSZE --> Chiny, Indie, Kazachstan, Arabia saudyjska, Indonezja, Iran, Mongolia, Turcja, Pakistan, Birma, Rosja

NAJLUDNIEJSZE --> Chiny, Tokio, Japonia, Indie, Indonezja, Pakistan, Rosja, Turcja

NAJBOGATSZE --> Rosja, Kazachstan, Luksemburg, Chiny

NAJBIEDNIEJSZE --> Etiopia, Indie, Bingladeszu

NAJWIĘKSZA GĘSTOŚĆ ZALUDNIENIA --> Singapur, Bahrajn, Bangladesz, Malediwy, Korea południowa, Liban, Japonia, Indie, Sri lanka, Izrael
3 3 3
2010-01-02T17:01:10+01:00
1. Rosja, Chiny, Kazachstan, Indie,
2. Chiny – 1 330 044 605, Indie - 1 147 996 000, Indonezja - 241 973 879, Japonia, Rosja
3. Chiny, Rosja, Kazachstan
4. Bangledasz, Indie
5 - Singapur – 6751 osób/km² - 6751 osób/km², Japonia, Indie,
1 5 1