Odpowiedzi

2010-01-02T16:55:55+01:00
No to tam możnaa sobie ustawic.. miniatury itp. a jak nie o to chodzi to może: właściwości i zmień.. spróbuj:)
2010-01-02T16:57:23+01:00
A może poprostu program się zaktualizował? xP Pobierz starszą wersję.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T17:05:02+01:00
Jeśli pozmieniały Ci się ikony, to możesz zmienić co nieco w ustawieniach. Rozumiem, że chodzi tu o pliki graficzne - skoro wspomniano tu o Picasie 2 oraz IrfanView.
Być może Picasa przypisała sobie rozszerzenia plików do automatycznego otwierania przez siebie.

Proponuję wejść w dowolny folder, następnie na górnym pasku kliknąć na "Narzędzia" następnie wybrać "Opcje folderów", po czym przejść do zakładki "Typy plików" i wyszukać na liście rozszerzeń "JPE", "JPEG", "JPG", "GIF", "PNG" - i w każdym z nich (po zaznaczeniu) za pomocą przycisku "zmień", dostosować do własnych potrzeb, po przez wskazanie odpowiedniego programu graficznego ;)