Odpowiedzi

2010-01-02T17:06:43+01:00
Zrobiłbym to z rodziną podczas łamania się opłatka, ponieważ to znak naszej miłość

Poprzez życzenia i kartki świąteczne, prezenty, wspaniały strój który dedykujemy komuś
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T17:08:19+01:00
Radością Bożego Narodznia podzielam się z Tatą i bratem. W czasie wigilii dzielimy się opłatkiem, i składamy sobie życzenia, aby nadchodzący rok był jescze lepszy, od tego, który właśnie dobiega końca
2 3 2
2010-01-02T19:24:37+01:00
Czytając polecenie wyobraziłam sobie świąteczny poranek.
Ja wstałam i w piżamce biegnę do kuchni.
Tam moja mama szykuje lekkie śniadanie.
Ja z radością w głosie krzyknęłam "Mamo! to już! Jezus się narodził",a mama z uśmiechem na ustach odpowiada "Tak dzisiaj jest ten szczególny dzien w roku".
Ja w ten sposób wyobrażam sobie podzielenie się tą radosną nowiną z rodziną.
2 3 2