Odpowiedzi

2010-01-02T17:11:48+01:00
Http://www.swiatkwiatow.pl/foto/jasminowiec-8211-jasminowiec-wonny_5252.jpg tam jest obrazek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T17:14:18+01:00
Tu masz linki ze zdjęciami :

http://fotobabij2.blox.pl/resource/IMGP3916.JPG

http://www.atlas-roslin.pl/foto/js/js-jasminowiec.wonny.PICT1809.jpg

http://dzialkowicz.private.pl/imgs/jasmin.JPG

http://images.kurowski.pl/foto/philadelphus_coronarius.jpg

http://poradnikogrodniczy.pl/pliki/plikidikozdlis/jaswo.jpg


Myślę, że tyle starczy ;)
Pozdrawiam ..