Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T17:15:50+01:00
Działalość jezusa wprzez 3 lata gdy podrużował
opis zbawienia człowieka na krzyżu

Pozstałe ewangelię opisują początki i późniejsze losy jezusa i jego uczniów. Św. jan napisał apokalipse która jest na końcu bibli. on daje na wizje końca świata


Sorki za literówki :)
1 5 1
2010-01-02T18:15:07+01:00
Jest to ewangelia św.Jana różni się wieloma żecami
2 3 2
2010-01-02T19:19:00+01:00
No to ona opisuje życie Jezusa, jest streszczeniem Jego życia i nauk.
2 3 2