1.Przepisz zdania prawdziwe:
-Konsekwencją ruchu obiegowego Ziemi jest występowanie zjawiska dnia i nocy.
-W strefie umiarkowanej Słonce nigdy nie góruje w zenicie.
- Występowanie pór roku jest następstwem ruchu obrotowego Ziemi.
-Siła Coriolisa, działająca na każde poruszające się ciało, jest konsekwencją ruchu obiegowego Ziemi.

2. Miejsce w którym dzień i noc trwają przez cały rok po 12 godzin.
a)Za kołem podbiegunowym PN
b)Na zw. Koziorożca
c) Na zw. Raka
d) Na równiku

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T17:25:57+01:00
1. W strefie umiarkowanej Słonce nigdy nie góruje w zenicie.
2. d)

licze na naj :):):)
29 4 29
2010-01-02T17:35:58+01:00
Zadanie 1:
Prawdziwe jest zdanie:
-W strefie umiarkowanej Słonce nigdy nie góruje w zenicie


Zadanie 2:
d.
4 4 4