Przetłumaczycie mi te 5 zdań .? Przyznaje Najlepszą .;))

Ryszard Andzejewski znany jako Peja .
Nominowany do rapera roku 2009 .
Poznal dziewczyne i imieniu Paulina .
Z nią chce wiązac swoje życie .
Nagrał nową płyte pod nazwą Na Serio i tak zakonczył rok 2009 z żeszą fanow .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T17:32:19+01:00
Richard Andzejewski known as Peja.
Nominated for the rapper in 2009.
He met a girl named Paulina.
With she wants to lead his life.
He recorded a new album called For Real, and so ended the year 2009 with a lot of fans.

Mam nadzieję, że pomogłam i liczę na najlepszą :] Pozdrawiam
2010-01-02T17:33:04+01:00
Mam nadzieję, ze dobrze. ;) :

Richard Andzejewski known as Peja.
Nominated for the rapper in 2009.
He met a girl and the Pauline.
With it wants to lead his life.
He recorded a new album called For Real, and so ended the year 2009 with Oh, fans.