Odpowiedzi

2010-01-02T17:43:32+01:00
1. Musisz wyważyć mniej więcej ile waży, gdy jest cięższy od tego ile możesz podnieść zawołaj kogoś do pomocy.
2. Schylać można się nie garbiąc, bo gdy się garbisz niszczysz sobie kręgosłup.
3. Należy siedzieć wyprostowanie i dumnie, bo znowu chdzi o kręgosłup.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T17:47:34+01:00
A)Gdy chcemy podnieś jakiś cięzki przedmiot powinnismy go zlapać dwoma recami aby nic nie przeskoczyło w kregoslupie.Podczas dźwigania należy także unikać niepotrzebnych pochyleń na boki oraz skrętów tułowia.
b)

c)Monitor powinien być pochylony na podstawie tak, aby jego powierzchnia znajdowała się pod kątem prostym do osi spojrzenia skierowanego około 30° w dół.
Wysokość regulowanego blatu biurka powinna zależeć od wzrostu użytkownika Krzesło powinno mieć wysokość około 42 - 53 cm Odległość pomiędzy dolną krawędzią stołu a siedzeniem krzesła powinna wynosić około 25 cm Podczas pracy dłonie powinny spoczywać wygodnie na biurku
2010-01-02T17:56:09+01:00
Należy sprawdzić ile mniewięcej dany przedmiot waży jeżeli waży więcej niż możesz udzwignąć to zawołaj kogoś starszego
2.tżeba się starać nie garbić sie bo to odnosi się na nasz kręgosłup
3. Podczas pracy należy siedzieć wyprostowanym , plecy powiny być oparte o o parcie a stopy powiny dotykać ziemi ważne jest też tro aby siedzieć na ksześle które jest dostosowane do naszego wzrostu