Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T17:47:09+01:00
Oblicz pole kawadrato o przekatnej 8,5cm

oblicz pole trapezu o podstawach 8,4 i wyskoci 3²

3. narysuj na kartce 5 rowniległobkow o bolu 7 cm²

narysuj deltoid ktory niej jest rombem i ktrego pole jest rowne 12 cm ²

narysuj prostojkat o polu 12,5cm²





pzdr
2010-01-02T17:54:28+01:00
Oblicz pole powierzchni pasa zieleni w kształcie rombu . do obliczen wzkorzystaj podane na rysunku wymiary 12cm. na 4cm.

jeden bok prostokata ma 16cm. długosci , co stanowi 1 i jedna siduma długosci boku drugiego . oblicz pole tego prostokta

oblicz pole trujkata EFC jezeli wzmiary podane sa w centymetrach
1 bok 2cm
2bok 4cm
3 bok 4cm

oblicz pole trujkonta ABC w kturym AB-8cm, BC-6cm, kont abc ruwna sie 150 stopni

pole trapezu o podstawach dugosci 9cm, i 7cm, jest ruwne 48cm kwadratowych obilcz wzsokosc tego trapezu