Cześć. Pani z wosu zadała nam takie niefajne zadanie. Mieliśmy prowadzic takie kalędarium tzn codziennie pisać [od września do grudnia] co wydarzyło się w kraju, na świecie na podstawie wiadomości/faktów itp.No a ja niecodziennie miałam czas to pisać. Więc mam ogromną prośbę aby ktoś podał mi link gdzie znajduja się takie "zaległe" wiadomości.

2

Odpowiedzi

2010-01-02T18:02:32+01:00
Na googlach napewno duże jest hmm nie wiem może na ...http://www.google.pl/search?hl=pl&q=+wiadomo%C5%9Bci+z+kraju&lr=&aq=f&oq=
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T18:07:06+01:00
Onet.pl

jeżeli chcesz to powysyłam ci w następnej odpowiedzi linki xD

jakby co to napisz na moim profilku :)