Witam ;)
Potrzebuję odpowiedzi na cztery pytania, ponieważ miałam przeprowadzić wywiad ale oczywiście nie miałam na to czasu :)
1/ Jakie masz zainteresowania i jakie zdolności?
2/ Które ze swoich cech zaliczasz do mocnych stron a które do słabych?
3/ Nad którymi cechami chcesz popracować, a które należałoby wyeliminować?
4/ Co chciałbyś/abyś w życiu osiągnąć?
Bardzo prosiłabym o jak najszybszą odpowiedź i jakieś twórcze odpowiedzi w miare rozwinięte :)
Z góry dziękuje..

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-16T20:18:01+02:00
1) Interesuje się Wojskiem Polskim. Bardzo mnie to kręci! Lubie również pograć czasami ze znajomymi w piłkę bądź spotkać się z nimi by porozmawiać :)
2)Moimi mocnymi cechami są : wytrzymałośc, dążenie do celu,
Zaś do złych cech zaliczam : lenistwo :D
3)Chciałbym popracować nad tym lenistwem. Jest ono uciążliwe, gdyż nie pomaga ono mi w realizowaniu moich celów :D Chciałbym je także wyeliminowa.
4) Chciałbym osiągnąc w swoim życiu to o czym marzę, o byciu żołnierzem. Do tego celu będę dążył! xD
2009-09-16T21:11:35+02:00
1- interesuje sie hip hopem, grafiti, boksem
2-do slabych: latwowiernosc, do mocnych: bezinteresownosc, zyczliwosc, pomoc
3- nie wiem
4- byc kims