Odpowiedzi

2009-09-16T20:36:19+02:00
V₁=72 km/h
V₂= 4 m/s = 14,4 km/h
s=60 km

s=V*t
V=V₁-V₂
V=57,6 km/h
t=S/V
t=60/57,6= 1,04 h
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-16T21:08:16+02:00
To powyzej jest zle jak moga sie spotkac po godzinie skoro jeden jedzie 72 na godzine a trasa wynosi 60 km to tak jakby sie spotkali poza trasa a 1 samochod sie cofnal.

Va=72 km/h = 20 m/s
Vb = 4m/s
s = 60 km = 60 000m

V = 24 m/s ( trzeba dodac 2 szybkosci bo jada w swoja strone te samochody) t = s/v
t = 60000/24 = 2500 sekund

ODP. Samochody spotkaja sie po 2500 sekundach, spotkaja sie po 10 kilometrach od strony miejscowosci z ktorej wyjechal wolniejszy samochod lub po 50 kilometrach od strony z ktorej jechal szybszy samochod. Ogolnie spotkaja sie w 1/6 drogi.