Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T18:12:40+01:00
Niech wasza mowa zgadza się ze mną, gdy mówię tak, tak, nie, nie.
1 1 1
2010-01-02T19:14:36+01:00
Wydaje mi się, że chodzi o to abyśmy byli odpowiedzialni za wypowiadane przez nas słowa, abyśmy nie wykorzystywali wielkich slow dla prywatnych "celów". Nie zawsze jest tak , że w 100% wiemy, że mówione przez nas słowa są prawdziwe.
Innym wytłumaczeniem może być to, że Jezus chce
abyśmy nie przekonywali za wszelką cene innych do naszych racji, lub to, żebyśmy byli konsekwentni w naszych słowach - np. jeśli mówimy "Tak" to pokazujmy też to swoją postawą.
Jesli mówimy "Nie" to postępujmy w odpowiedni do tego sposób.
2010-01-02T22:00:17+01:00
Chodzi w tym o to, że gdy Bóg mówi ,, tak" lub ,,nie" musimy się temu podporządkować. Gdy Jezus mówi tak-to i my musimy mówić tak.
Gdy mówi nie-to i my mamy mówić nie.