Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T18:17:42+01:00
Najczęscięj kojarzony z malarstwem, przeważnie płaski utwór plastyczny, na którym za pomocą kolorych farb, przy zastosowaniu różnych technik malarskich i graficznych autor dokonał zapisu pewnych treści. Ewolucja podejścia do obrazu jako samodzielnego przedmiotu (magii lub sztuki) liczy ok. 30 000 lat. Obraz zazwyczaj wiąże się z pojęciem działalności artystycznej, choć bywa też wyrazem doraźnej potrzeby osobistej lub lokalnego obyczaju (np. malowanie pisanek). Drugie znaczenie obrazu to zdarzenie wizualne płaskie lub przestrzenne, najczęśćiej kojarzone z działaniem artystycznym.
2010-01-02T18:47:33+01:00
Jest nam najczęscięj kojarzony z malarstwem - (przeważnie płaskie i plastyczne dzieło.Dzieki kolorowym farbom mógł dokonać technik malarskiego i graficznego zapisu treści.
Obraz kojarzy nam się z pojęciem jakiejś działalności artystycznej. Bywa pewnym wyrazem potrzeby osobistej.