Odpowiedzi

2010-01-02T18:26:03+01:00
Są tradycyjne świąteczne filmy i piosenki, nie może i zabraknąć tradycyjnych pozycji książkowych, a taką jest po prostu "Opowieść wigilijna", nie za długa, ale za to niezwykle ciekawa i wciągająca. To powieść na wieczór przed zbliżającymi się świętami, może obudzić ciepłe tradycje wigilijne, jak i nasze serca, na dobroć i pojednanie jakie powinno wówczas panować. Kto wie, może jeżeli będziemy tacy jak Scrooge, to nas też odwiedzą duchy... To bardzo ważna lekcja, jak i dowód na to, że każdy może się zmienić, bo tak naprawdę to Scrooge'a nie zmieniły duchy, on zmienił się sam, trzeba było mu tylko pokazać, gdzie czyni źle.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T18:34:24+01:00
Warto przeczytać "Opowieść wigilijną" napisaną przez Karola Dickensa, ponieważ pokazuje nam jak człowiek powinien dbać o to aby pomagać drugiej osobie. Autor opowiada jak niezmiernie ważne jest to podczas świąt Bożego Narodzenia. Chociaż w życiu codziennym też nie powinniśmy tego zatracać. W książce ukazują się często wzruszające momenty więc jest to wspaniała lektura dla osób wrażliwych.

mam nadzije, że troche pomogłam ;]
6 4 6