Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T18:36:48+01:00
Informacje i znajomosc tego, co dzieje się wokół nas są bardzo ważne. Życie bez jakiejkolwiek wiedzy ( nie mówię tu o bardzo dużej) na tematy dotyczące rozwoju świata, rozwoju polityki i technologii, byłoby denne, nudne i bezwartościowe. Nie mógłbym/mogłabym życ z niewiedzą, co się wydarzyło, jakie zmiany zachodzą w naszym kraju, na świecie. Zdobywanie informacji to ciągły rozwój. Musimy się rozwijac, aby nasz świat stawał się lepszym i wygodniejszym.

W zuypełności to wytarczy, pozdrawiam :)
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T18:37:01+01:00
Informacje są nam potrzebne aby się czegoś dowiedzieć ze świata .Mogą być one przekazywane poprzez internet, gazety ,radio itd...
1 4 1
2010-01-02T18:37:25+01:00
Informacje potrzebne są nam po to abyśmy czegoś się dowiedzieli.