Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-16T20:14:32+02:00
Gasnące
- odchlenie linijki
- szarpnięcie struny gitary
-rozchuśtanie huśtawki
-uderzenie pałeczką membrany bębna
- odchylenie brzeszczota
niegasnące
-łódz która kołysze się na fali
- ruch membrany w głśniku
- wahanie wahadła zegara
-jadący samochód
- biegnący człowiek
20 3 20
2009-09-16T20:25:06+02:00
Drgania gasnące są to takie drgana których amplituda zmniejsza się ze względu na straty energii przez układ.
Drgania nie gasnące są to drgania których amplituda jest stała.
14 2 14