Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T19:58:48+01:00
Wychodzenie na dwór z mokrą głową moim zdaniem nie może spowodować zapalenia opon mózgowych ponieważ jest to choroba wywołana przez wirusy np.Coxsackie,wirus opryszczki oraz bakterie np.meningokoki,pneumokoki,pałeczka grypy typu B.Do zakażeń najczęściej dochodzi drogą krwionośną .Rzadziej jest wywoływana przez grzyby.
2010-01-02T20:42:22+01:00
Wychodzenie na dwór z mokrą głową nie powoduje zapalenia opon mózgowych lecz wywołuje porażenie nerwu twarzowego tzn. paraliż jednej strony twarzy. A zapalenie opon mózgowych jest wywołane przez wirusy !!!