Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T18:52:15+01:00
Za "ojców" współczesnej chemii, uważa się zwykle Roberta Boyle'a (1661), Antoine Lavoisiera (1787) i Johna Daltona (1808).
6 3 6
2010-01-02T18:54:08+01:00
Moim zdaniem Dmitrij Mendelejew, ponieważ "ułożył" UKŁAD OKRESOWY PIERWIASTKÓW CHEMICZNYCH. Zapisane są w niej wszystkie pierwistki, z których składa się chemia.
6 3 6
2010-01-02T22:29:50+01:00
Chemie wynalazł Antoine Lavoisier Roberta Boyle i John Dalton
<tego się dowiedziałam z internetu>
6 4 6