Muszę napisać wypracowanie na temat:
"Życie pierwotnego Kościoła wzorem mojego życia w Kościele"
na podstawie fragmentu z Biblii:
Ef 4,1-32

Proszę tylko o jakieś pomysły jak to napisać,jakiś plan i pomysły.
Daję dużo punktów bo zależy mi na czasie. Dziękuję bardzo.

2

Odpowiedzi

2010-01-02T19:05:03+01:00
Moze najpierw spróbuj opisac swoje
-przekonania,
-przezycia,
-odczucia co do Boga,
-uczucia do Boga
o Kociele. [ Tam gdzie do koscioła chodzisz ]
Takie mini kródkie opowiadanie,ktore będzie odbywać rolę wstępu do wypracowania.
Potem moze sprobuj napisac o nawiązaniu ich do pierworodnego Koscioła i rowniez napisz ze ciągle wyróżniają je [Koscioły] te same cechy :
-Religijnosc i
-Nieustająca wiara w Jednego Boga.

Moja propozycja. :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T21:37:33+01:00
1. opisz swoja sytuacje w zwiazku z kosciolem
2. opisz sytuacje zycia kosciola pierwotnie
3. zrob jakies podsumowanie
4. powyciagaj wniosku

Hm... możesz nawet napisać to jako taką 'opowieść', a niekoniecznie takie typowe wypracowanie, ale zrób jak uważasz :)
Pozdrawiam serdecznie i życze powodzenia w pisaniu . :]
1 5 1