Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T19:07:38+01:00
Myslę, że wolą Bożą jest miłość. Jest nas na swiecie tak dużo, jesteśmy tak bardzo rózni od siebie a jednak znajdujemy wspolne języki, zakochujemy się i akceptujemy innych poprzez dążenie do jak największej tolerancji. Bóg stworzył człowieka na swoje podobieństwo, stworzył mężczyznę i niewiastę aby się własnie kochali, darzyli nawzajem miłością i mieli potomstwo.
Bóg potępia przemoc,wojny czy nienawiść.
Przecież własnie wtedy, gdy ludzie zaczęli ze sobą walaczyć i nienawidzić się zesłał potop. Odrodził się nowy, lepszy swiat.
W apokalipsie pisze, ze na koncu matka zabijać bedzie swoje własne dzieci, a dzieci wydawać na śmierć rodziców. To wszystko przeczy miłości. Myslę, że wolą Boga jest to abyśmy miłowali siebie nawzajem ale Jego przede wszystkim. Bóg nas kocha i w przeciwieństwie do szatana chce dla nas jak najlepiej.
2010-01-02T21:56:43+01:00
Wola Boża to coś na co nikt nie ma wpływu. Bóg kieruje wszystkim-na Ziemi i w Niebie. Wola Boża to decyzja nie do odwołania.
1 5 1