Uzupełnij zadanie.
Najstarszą cywilizacje na terenie Międzyrzecza stworzyli ........... a następnie .................. , ....................... i ............... .
Pierwszy zbiór praw powstał w ................... ustanowił go .................................. w wieku ........... i opierał sie na zasadzie ........................ .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T19:07:36+01:00
Najstarszą cywilizacje na terenie Międzyrzecza stworzyli .Sumerowie., a następnie .Babilończycy. , .Asyryjczycy. i .Persowie. .
Pierwszy zbiór praw powstał w .Babilonii. ustanowił go .król Hammurabi. w wieku .XVIII p.n.e.. i opierał sie na zasadzie .oko za oko, ząb za ząb..
1 1 1
2010-01-02T19:11:09+01:00
1. Sumerowie
2. Akadowie
3. Amoryci
4. Aramejczycy
5. Babilionii
6. Hammurabi
7. 18 p.n.e
8. oko za oko, ząb za ząb