Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T19:59:18+01:00
Jednym z zyczen dzieci bylo miec skrzydla . dzieci byly zachwycone . Mogły latac do woli . W ferworze zabawy zapomniały , ze czar trwa tylko do zachodu slonca . zmeczone zasnely na dachu wiezy koscielnej . gdy sie obudzily nie mialy juz skrzydel . przerazone wolaly o pomoc . ludzie dziwili sie , jakim cudem znalazly sie na dachu .

Mysle ze o to Ci chodzi . ; ]
Czekam na najlepsze .
9 4 9
2010-01-02T20:53:26+01:00
Skrzydła polecieli do koscioła(dach ) i zasneli rano obudzili sie bez
3 2 3