Odpowiedzi

2010-01-02T19:21:28+01:00
1. Idźcie i głoście
2. Nauczajcie o słowie Bożym
3. nawracajcie się
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T19:21:47+01:00
- trzymanie kluczy do królestwa niebieskiego
- odpuszczanie lub nie odpuszczani grzechów
- bycie podporą Kościoła


Na podstawie Ewangelii Św. Mateusza
2 2 2
2010-01-02T21:36:42+01:00
1. Idźcie i głoście
2. Nauczajcie o słowie Bożym
3. nawracajcie się
2 1 2