Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T19:20:48+01:00
METALE mają zazwyczaj metaliczny, srebrzysty połysk, są kowalne, mają dobre przewodnictwo cieplne zarówno jak i elektryczne, wszystkie opróćz rtęci mają stały stan skupienia w temp. pokojowej, są bezwonne

NIEMETALE: mają różne stany skupienia, inny kolor, inną woń, wszystkie są izolatorami, nie mają gładkiej powierzch
ni.


daj naj!!
i ocene 5!!!
2 5 2
2010-01-02T19:21:48+01:00
Niemetale nie mają połysku, metale dobrze przewodzą prąd i ciepło, są kowalne i ciągliwe.
1 5 1