Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T19:29:17+01:00
1. musisz mieć konto
2. jak masz konto i wejdziesz na stronę główną to wybierasz szablon (Sample Kimi Templates)
3. klikasz na szablon i on sią ładuje
4. na szablonie w miejsce wstawienia fotki klikasz na (clik to add foto)
5. po dodaniu fotki sobie przerabiasz i nastepnie sciagasz na kompa
1 5 1
2010-01-02T20:31:57+01:00
1.Logujesz się
2.Wybierasz szablon
3.Wstawiasz zdjęcia
4.zapisujesz fotkę
2010-01-02T22:16:08+01:00
1.zakładasz kondo
2. logujesz się
2. wybierasz szablon
3. klikasz na szablon, który ma się naładować
4. klikasz na (clik to add foto)
5. po dodaniu fotki sobie przerabiasz i następnie ściągasz na kompa