Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T19:26:02+01:00
Dumpr - kostka Rubika, szkic, mozaika, LOMO itp...
Rockyou - slajdy, efekty graficzne, animacje
Loonapix - efekty, ramki, gadżety...
LunaPic - edytor, efekty np: cube efekt, lego, animacje
FotoFlexer - efekty: podmiana twarzy, usuwanie tła ze zdjęcia, ramki, animowane gadżety itp.
Layoutcodez animacje np: sypiący śnieg na zdjęciu lub animowana flaga z Twojego zdjęcia itp..
Slide - efekty np: polaroid, kartka pocztowa, TV, napisy, gadżety + muzyka itp.
Magmypic - zdjęcie na okładce magazynu, dużo magazynów
Pikipimp - różne gadżety, tatuaże, gwiazdki, dymki z napisami, animacje do umieszczenia na zdjęciach
Image editor - dużo ramek, masek i animacji + edytor
Photo frames - ramki
Graphita - dużo gadżetów, napisów w dymkach itp...
Fotline - tworzy ze zdjęcia animację np: efekty falującej wody itp.
Reflectionmake] - lustrzane odbicie
Fd’s Flickr Toys - różne efekty m.in.: kalendarze, ramki, podpisy, plakaty…
Tourist Remover - usuwa przypadkowych turystów z naszych zdjęć (wymaga darmowej rejestracji)
Picture2life - edytor + setka wzorów kolaży zdjęć, animacje (wymaga darmowej rejestracji)
FanStudio - edytor + ramki
Wetfloormaker - lustrzane odbicie z perspektywą...
Picshadow - dodaje efektowny cień do zdjęcia
Imageloop - slajdy między innymi w stylu cube, kolaże z efektami i muzyką
2010-01-02T19:26:07+01:00
2010-01-02T19:26:25+01:00