Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T19:38:21+01:00
Wycinanie lasów,palenie traw,niewłasciwa uprawa mechaniczna,wyrzucanie śmieci na tereny lasów i pol
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T19:38:31+01:00
-zmiany stosunków wodnych
-wycinanie drzew w lasach
-chemizacja rolnictwa
-niewłaściwe metody upraw
-wypalanie traw
-wyrzucanie śmieci do lasów
2010-01-02T20:12:09+01:00
Wycinanie lasów
stosowanie chemikaliów