Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T19:43:00+01:00
1988m.n.p.m-857m.n.p.m=1131m
100m=0,6 stopni C
ok.11 czyli 11X0.6=6.6 stopni C
8.1 stopni C+6.6 stopni C= ok.14.7 stopni C chyba dobrze:)
1 5 1
2010-01-02T20:28:14+01:00
1988 m n.p.m. - 857 m n.p.m. = 1131 m

100 m - o,6 ( metoda - proporcje)
1131 m - x

x = 1131m * (mnozenie) 0,6 stoni C/100m = 6,8 dokladnie 6,78

8,1 stopni C + 6,8 stopni C = 14,9 stopni C

W Zakopanem temperatura wynosi 14,9 stopni C. ;))
4 5 4