Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T19:45:02+01:00
Helleński- starogrecki
hellenistyczna to jest kultura

Kultura helleńska to kultura starożytnych Greków. Natomiast kultura hellenistyczna to kultura oparta na greckich wzorach kultura ludów podbitych przez Aleksandra Wielkiego po upadku państwowości Grecji
2010-01-02T19:45:38+01:00
1.przymiotnik od: Hellen
2.Odnoszący się do starożytnej Grecji, jej historii, kultury, języka

LICZĘ NA NAJ I OCENĘ 5