Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T19:54:41+01:00
Pole kwadratu = 1/3 * 2700 = 900
a^2=900
a=30m

Promien kola wpisanego w ten kwadrat = polowie krawedzi
A wiec r=15
Wzor na pole kola: πr^2 = π15^2 = 225 π
Odp. 225 π
2010-01-02T19:58:12+01:00
⅓z 2700m²=2700:3=900m²
a²=900m²
a=30m
r koła wpisanego w kwadrat=½a=½z 30m=15m
pole powierzchni basenu=πr²=3,14×15²≈706,5m²
odp. maksymalna powierzchnia basenu to 706,5m²
pozdrawiam
1 5 1