Odpowiedzi

2010-01-02T19:50:14+01:00
36 do potęgi 100 = 4,26825224 × 10¹⁵⁵

99 do potęgi 99 = 3,69729638 × 10¹⁹⁷

11 do potęgi 102 = 1,66745409 × 10¹⁰⁶

9060 do potęgi 33 = 3,84795977 × 10³⁰

3 do potęgi 10 = 59 049

103 do potęgi 11 = 1,38423387 × 10²²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T19:50:41+01:00
4,26825224 × 10155 (to 155 jest na górze)
3,69729638 × 10197 (to 197 jest na górze)
1,66745409 × 10106 (to 106 jest na górze)
3,84795977 × 10130 (to 130 jest na górze)
59 049
1,38423387 × 1022 (to 22 jest na górze)

ostatnio tez to miałam jako zadanie domowe haha
2010-01-02T20:02:35+01:00
36¹⁰⁰=4268252238120274×10¹⁵⁵
99 do potęgi 99=3697296376497268×10¹⁹⁷
11 do potęgi 102= 16674540931184947×10¹⁰⁶
9060 do potęgi 33= 3847959773958715×10¹³
3 do potęgi 10=59049
103 do potęgi 11=1384233871×10²²
11 do 102= 16674540931184947×10¹⁰⁶