Hej wszystkim mam problem:( mam napisać sprawozdanie o swietach a jeszcze nidy nie pisalam a kiedy pani mowila jak sie psze mnie nie było w szkole wiec prosze nich mi ktoś napisze Sprawozdanie o świętach ...
daje 30ptk prosze pomozcie :(

2

Odpowiedzi

2010-01-02T19:55:07+01:00
Swieta to czas wzajemniej miłosci do blizkich oraz spedzania wzjajemnie czasu w trakcie swiat wiekszosc ludzi sie nawraca
swieta dla mnie sa szczegolnie wazne gdyz wtedy mozna nacieszyc sie obecnoscia bliskich nam osob jest to rowniez czas w ktorym podarowywujemy sobie prezenty nie wiem czy wytrzymała bym na tym swiecie bez swiat ktore sprawiaja mi tyle radosci
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T20:07:08+01:00
,, Święta, święta'' [tytuł]
24, 25 i 26 grudnia to jedne z najważniejszych dni w życiu każdego chrześcijanina. W ted dni świętujemy wszyscy przyjście na świat Jezusa Chrystusa. Spotykamy się wspólnie z rodzinami, śpiewamy kolędy, radujemy się z przyjścia na świat naszego zbawiciela.

,,... a w święta brzmiała kolęda'' [podtytuł]
25 grudnia wieczorem w domach zabrzmiały pierwsze kolędy. Na wigilijnych stołach pojawiło się 12 potraw, a wszyscy radoście zasiedli do stołu na wspólną wieczerzę. Kiedy na niebie pojawiła się najjaśniejsza gwiazda najmłodsze pokojenia w mgnieniu oka rozdzierały papiery i szukały pod choinką swoich wymarzonych prezentów. Atmosfera w każdym domu była niesamowita. Święta są magiczny okresem, można to było zauważyć kiedy tłumy ludzi udało się na pasterki.

,, Kolejne dni...''[podtytuł]

W kolejne dni świąt rodziny spotykały się na wspólnych obiadach podarowując sobie prezenty. W telewizjii rytualnie pokazywano po raz -ęty ,,Kevina samego w domu'', ale mimo to rodziny znów z uśmiechami na twarzach oddały się oglądaniu tego charyzmatycznego filmu wieczorami. Mimo że pogoda nie dopisywała, a na ulicach zabrakło śniegu. Moc świąt sprawiła że były wspaniałe i niezapomniane.

,, Święta, święta i po świętach'' [podtytuł]
Kiedy minęły wszystkie świąteczne dni. W powietrzu unosił się nadal zapach cytrusów i choinki z której powoli zaczęły opadać zielone kolce. W rodzinnych domach zrobiło się cicho, większość z nas poddała się znów pędowi pracy. Wszyscy jednak wyczekiwali nowego 2010 r.


Mam nadzieję, że pomogłam ;)