Odpowiedzi

2010-01-02T19:52:47+01:00
Człowiek grzeszny został wygnany z raju chcąc wrucić musi wieść poczciwe życie i umrzeć aby wrucić i zasiąść po prawicy boga tam gdzie miejsce jest dla niego od jego urodzin
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T19:56:20+01:00
,, Dopiero wtedy kiedy człowiek wróci do Boga odzyska prawdziw oblicze'' - to stwierdzenie można rozumieć na wiele sposobów. Ja odniosę się do jednego z nich. Bóg jest jedynym wszechmocnym władcą, przy nim człowiek może się otworzyć i poczuć jak przy najdroższej osobie. Z Bogiem możemy zdobywać najwyższe szczyty i pokonywać wszelkie trudności. Stare poslkie przysłowie mówi ,,Bez Boga nie dojdziesz do proga''. Człowiek oddalając się od swojego ojca, robi różne rzeczy których potem żałuje. Niepotrzebnie grzeszy i okłamuje siebie. Staje się osobą kierowaną przez szatana i złe moce. Tak naprawdę nie jest tym złym, niegodziwym człowiekiem. Kiedy jednak postanawia znów wrócić do Boga Ojca, on pokazuje mu właściwą drogę pozwala się poprawić i odkryć na nowo swoje prawdziwe ,,ja''.
2010-01-02T20:02:36+01:00
Chodzi o to ze człowiek będzie taki jak powinien czyli taki jak pierwsi ludzie przed zerwaniem zakazanego owocu, ale dopiero w niebie, przy Bogu
1 5 1