Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T20:08:18+01:00
1)Na początku nastąpił wielki wybuch. Podział na elementy jasne, gorące i ciemne, zimne.
2)Następnie trwało zastyganie materii, zasklepianie się jej. Uformowały się planety (w tym nasza), wyodrębniła się przestrzeń kosmiczna.
3)Na naszej planecie nastąpiły kolejno ruchy tektoniczne, które wykształciły suchy ląd. Powstała pierwotna roślinność.
4)Na zastygłym, spokojnym lądzie ustaliły się bieguny, tory obrotu i obiegu ziemi, stały rytm: można było mierzyć czas.
5)Później powstawać zaczęły gatunki zwierząt wodnych. Gdy zwierzęta te wyszły z wody, powstały ssaki, ptaki, płazy, gady i inne. Wreszcie powstał człowiek, istota rozumna.
6)Na sam koniec wszystko się udoskonaliło. Koniec początku.

Mam nadzieje że pomogłam ;-)
24 4 24
2010-01-02T21:35:35+01:00
Naukowcy,tłumaczą nam, że:
- wszystko zaczęło się od wybuchu. Powstał wtedy podział na jasne, ciemne, gorące i zimne.
-W tym czasie materia zaczęła zastygać, powstały wszystkie planety- m.i. Ziemia. -Przestrzeń kosmiczna wyodrębniła się.
-Na Ziemi kolejne zmiany przychodziły z ruchami tektonicznymi*.
-Powstał suchy ląd a wraz z nim pierwotna roślinność.
- Nasza planeta zaczęła "poruszać" się w stałym rytmie co było zasługą ustalenia się biegunów, toru obrotu i obiegu Ziemi.
-Pojawienie się zwierząt zostało wyjaśnione powstaniem gatunków morskich, które po tysiącach lat ewolucji zaczęły wychodzić na ląd oraz latać.
-"Narodziły" się płazy, gady, ptaki i ssaki.
- Wraz z upływem czasu ewolucja "stworzyła" człowieka, istotę rozumną.
- Świat zaczął się udoskonalać

;DProszę...
10 4 10
2010-01-02T21:53:50+01:00
1. Wybuch
2. Zastyganie materii
3. Ruchy tektoniczne
4. Stały rytm
5. Powstawanie zwierząt i ludzi

Pozdrawiam!
10 3 10