Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-16T20:56:10+02:00
A) x+ 3/5 = 7/5
x = 7/5 - 3/5
x = 4/5
b) x - 1/5 = 2/3
x - 3/15 = 10/15
x = 10/15+ 3/15
x = 13/15
c) 2/3*x=4
x = 4/ 2/3
x = 6
d) 13/11*y = 1 1/2
y = 1 1/2 / 13/11
y ≈ 1,26
e)4/x = 2/3
x = 6
f) 2/3 /y = 6
y = 4
2009-09-16T21:11:59+02:00
X+⅗=7/5
x=7/5-3/5
x=4/5

x-⅕=⅔
x=2/3+1/5
x=10/15+3/15
x=13/15

⅔*x=4
x=4:2/3
x=4×3/2
x-6

13/11*y=1½
y=1 1/2:13/11
x=3/2×11/13
x=33/26

4:x=⅔
x=4:2/3
x=4×3/2
x=6

⅔:y=6
y=2/3:6
y=2/3×1/6
y=2/18
y=1/9