Odpowiedzi

2010-01-02T20:10:55+01:00
Musisz poprowadzic tyle kresek od podanego pierwiastka jak wskazuje wartościowaśc. np- jak tlen jest 2-wartosciowy to dwie kreski prowadzisz do innego...
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T20:11:01+01:00
Trzeba wiedziec ilu wartosciowy jest pierwiastek w związku od danego pierwiastka rysowac tyle kresek ilu jest on wartosciowy i polaczyc go z innymi pierwiastkami stosujac ta sama zasade tyle kresek ilu wartosciowy jest pierwiastek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T20:11:03+01:00
Np.



jak masz H H
| |
C2H6 to H-C-C-H
| |
H H