Odpowiedzi

  • kiya
  • Początkujący
2010-01-02T21:14:35+01:00
[(a⁴)⁵:(a×b)⁸]:[(2a⁷b³-b³a⁷):b¹¹]=[a²⁰:(a⁸×b⁸)]:[(2a⁷b³-b³a⁷):b¹¹]=
=[a²⁰:a⁸b⁸]:[(2a⁷b³-a⁷b³):b¹¹]=[a²⁰⁻⁸×b⁸]:[a⁷b³:b¹¹]=
=[a¹²×b⁸]:[a⁷×b³⁻¹¹]=a¹²b⁸:a⁷b⁻⁸= a¹²⁻⁷×b⁸⁻⁻⁸=a⁵×b⁸⁺⁸=a⁵b¹⁶
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T00:28:44+01:00
[(a⁴)⁵:(a×b)⁸]:[(2a⁷b³-b³a⁷):b¹¹]
= [ a⁴*⁵: a⁸*b⁸]:[(2a⁷b³- a⁷b³) : b¹¹]
= [ a^20 : a⁸*b⁸]:[a⁷b³ : b¹¹]
= [ a^12 : b⁸]:[a⁷:b⁸]
= [ a^12 : b⁸]*[b⁸:a⁷]
= a⁵