Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T20:17:46+01:00
2010-01-02T20:22:32+01:00
Ekologi - czyli??
Ekologia to ogólnie jest nauka o funkcjonowaniu oraz strókturze przyrody. Zajmuje się badaniem oddziaływań jakie zachodzą pomiędzy środowiskiem a organizmami, jakie w nich żyją.

Przykład
ZIEMIA - LUDZIE
Ziemia to środowisko, o które ludzie powinni dbać. doo obowiązków ludzi należy między innymi :
- segregacja śmieci
- oszczędność energii