Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T20:30:04+01:00
1 plan kobieta trzymająca walizkę (otwartą) z walizki wyłaniająca się zieleń, z boku patrzące z zapałem zwierzęta 2 paln las rzeka jakieś góry ;P
2 3 2
2010-01-02T20:33:28+01:00
Proponuje w pierwszym planie kobiete z warkoczami z zalozonym na glowie wiankiem z polnych kwiatow.Usmiechnieta i rzucalaca jakies platki kwiatow :)

drugi plan jakaś łaka, pojedynczy dom, slonce z moze mala chmurka,

Kolory zywe , wiosenne , urozmaicone :) duzo zoltego i zielonego
2010-01-02T20:33:44+01:00
Narysuj kobietę w sukience z wiankiem na głowie, z rozłożonymi rękoma, i ładnego, barwnego ptaka siedzącego na jej dłoni. I niech idzie przez dywan kwiatowy. :D
A na trzecim planie kwitnące drzewa, słońce, które wschodzi i purpurowe niebo.