Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T20:35:02+01:00
Jestes jak narkotyk z każdą chwilą coraz bardziej Cię pragnę

jak ryba bez wody jak morze bez soli tak jak ja bez Ciebie przestawać istnieje

czujesz to? to serce bije tylko dla Ciebie! przez kolejne pokolenie!
1 1 1
2010-01-02T20:35:59+01:00
Pocałunek jest to zapytanie się górnego piętra,
czy dolne jest do zajęcia.


Miłosną maja chorobę, ci, co kochają wciąż nową osobę.


Człowiek bez miłości
jak świeca bez knota
2010-01-02T20:36:11+01:00
1.Zakochać się na śmierć.(zabój)
2.Zakochać się łatwo,odkochać się trudniej.
3.Nie ma kochania bez całowania.
4.Kto kocha, ten wierzy.

pozdro zakochańcu :DD