Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T20:35:57+01:00
1900811- milion dziewięćset tysięcy osiemset jedenaście
2015000- dwa miliony piętnaście tysięcy
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T20:36:26+01:00
Milion dziewięćset tysięcy osiemset jedenaście
dwa miliony piętnaście tysięcy
1 3 1
2010-01-02T20:36:32+01:00
-milion dziewięćset tysięcy osiemset jedenaście
-dwa miliony piętnaście tysięcy
xD
1 5 1