Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T20:47:20+01:00
1.Nleży uruchomić przeglądarkę internewową,
2.Jako adres należy wpisać 'http://encyklopedia.pwn.pl/'
3.Po załadowaniu się strony, należy wpisać szukaną frazę w oknie 'znajdź słowa:'
4.Należy przycisnąć przycisk 'szukaj;
5.Wyświetli się lista odnalezionych wyników.
6.Należy kliknąć na wybraną frazę z wyników
7.Jeżeli nie znajdziemy szukanej frazy, należy poszukać pod inną nazwą.

Będzie naj? :D
8 4 8
2010-01-02T20:51:29+01:00
Po otwarciu przeglądarki internetowej:

1. Wchodzimy na stronę: http://encyklopedia.pwn.pl/
2. Poszukujemy na nowo otwartej stronie paska narzędziowego w którym widoczne jest puste pole "znajdź słowa" oraz "zaczynające się od".
3. Jeśli chcemy wyszukać znaczenie konkretnego słowa - wpisujemy owe słowo w pole przy dopisku "znajdź słowa" i zatwierdzamy je klikając na "szukaj" bądź wciskając klawisz "ENTER".
4. Jeśli nie wiemy dokładnie jak brzmi cała poszukiwana fraza - wpisujemy w pole przy dopisku "zaczynające się od", pierwsze słowa szukanego słowa i zatwierdzamy je klikając na "szukaj" bądź wciskając klawisz "ENTER".
5. Po wpisaniu w dowolne (z tych dwóch) pole szukanej frazy - dostępne są sugestie proponowane przez internetową encyklopedię PWN.
6. Gdy odnajdziemy pożądane przez nas słowo - które będzie podkreślone i oznaczone kolorem granatowym - klikamy na nie w celu uzyskania bardziej obszernej informacji na temat naszego szukanego słowa.
7. Następnie można przystąpić do szukania znaczenia kolejnych wyrazów.
3 3 3