Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T21:22:53+01:00
Święta Oliwia z Palermo jest patronką chorych i podróżników:

"Jako do męczennicy, zdrowi ludzie modlą się do niej o zachowanie zdrowia, chorzy o ulgę w cierpieniu, podróżnicy o szczęśliwą podróż."
6 4 6
2010-01-02T22:32:51+01:00
Oliwia jest patronką chorych i podróżników
"Jako do męczennicy, zdrowi ludzie modlą się do niej o zachowanie zdrowia, chorzy o ulgę w cierpieniu, podróżnicy o szczęśliwą podróż."
2 2 2
2010-01-02T23:24:50+01:00
Jest patronką chorych i podróżników