Odpowiedzi

2009-09-16T21:14:54+02:00
Sprzeciwia sie pierwszemu przykazaniu
''Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną''
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-16T21:28:19+02:00
Zabobony mogą być szkodliwi ponieważ człowiek może się do nich dostosowywać i może robić wszystko według nich polegać im.
Myślę że odnosi się do przykazania 1."Nie będziesz miał bogów cudzych przede Mną"
2009-09-16T21:45:46+02:00
Ponieważ syłasz na siebie diabła i on ci tą wiarę psuje nie daje ci możliwości się podniesienia. Zanieczysza wiarę.