Odpowiedzi

2010-01-02T20:54:53+01:00
-s+15=4s-14
17y+28=19y+27
23-45=19s-39

-3s= - 29
-2y=-1
-19s= -17

3s = 29
2y=1
19s=17
s = 29/3
y= 1/2
s=17/19
Na pewno w trzecim równaniu tez jest s ?
2010-01-02T20:56:33+01:00
-s+15=4s-14
-s-4s=-14-15
-5s=-29/(-5)
s=5,8
17y+28=19y+27
17y-19y=-28+27
-2y=-1/(-2)
y=0,5
23-45=19s-39
-19s=-23+45-39
-19s=-17
s=17/19
Pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T21:08:23+01:00
-s+15=4s-14
15+14 = 4s+s
29 = 5s II:5
5,8 = s
spr. -5,8+15=23,2-14
9,2 = 9,2
L=P

17y+28=19y+27
28-27 = 19y-17y
1 = 2y II:2
0,5 = y
spr. 8,5+28 = 9,5+27
36,5 = 36,5
L = P

23-45=19s-39
23-45+39= 19s
17 = 19s II:19
¹⁷₁₉ = s
spr. 23-45 = 17-39
-22 = -22
L=P