Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-16T21:17:04+02:00
Obywatelstwo, więź prawna łącząca jednostkę z państwem oraz związane z tym uprawnienia i obowiązki określone przez prawo i konstytucję.
2009-09-16T21:18:48+02:00
Obywatelstwo - człowiek, który mieszka w danym państwie, w swojej ojczyźnie jest obywatelem. Uzasadnic mozna w sposob pokazania np. dowodu osobistego czy dany człowiek jest obywatelem np polski.